Onze retourprocedure

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een bestelling wilt retourneren. Dat kan gewoon bij ons. Hoe je dat doet, hangt af van de reden dat je het artikel/de artikelen wilt retourneren.

 

Je bent toch niet zo blij met je aankoop en wilt je geld terug

In dat geval heb je bij ons 45 dagen om te bepalen of je je aankoop wilt houden. Besluit je binnen 45 dagen om een aankoop te retourneren. Dan kun je dat bij ons aangeven.

Dat doe je met een servicebon die je hier aanmaakt. Je ontvangt dan van ons informatie over hoe je het artikel kunt terugsturen. Daarna heb je nog eens 5 dagen om het product naar ons op te sturen.

 

We accepteren je retour onder de volgende voorwaarden:

  • De producten die je retourneert zijn ongebruikt
  • De producten worden aangeleverd in de originele verpakking
  • Je retouraanvraag is gedaan binnen 45 dagen en het product is naar ons verstuurd binnen nog eens 5 dagen

Nadat we je product ontvangen hebben en het voldoet aan de voorwaarden dan storten wij het aankoopbedrag - minus de verzendkosten – binnen 7 dagen op je rekening.

 

Het product werkt niet naar behoren of is beschadigd

Je hebt 14 dagen om bij ons aan te geven dat een product beschadigd is. Neem hierover hier contact met ons op. We kijken dan samen naar een oplossing door bijvoorbeeld: reparatie, het vervangen van een onderdeel, het ruilen van het product of je krijgt gewoon je geld terug.

 

Nadat we je melding hebben ontvangen, nemen we binnen drie werkdagen contact met je op.

 

 

Deze producten mag je bij ons niet retourneren

 

  • Cadeaubonnen en -kaarten
  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)