Veelgestelde vragen

  • Hoe zoek ik een product?

Je kunt producten op verschillende manieren zoeken. Kies bijvoorbeeld in het hoofdmenu een categorie, op de volgende pagina kun je doorklikken naar de subcategorie die je zoekt. Of gebruik de zoekbalk bovenin de site. Je kunt hier met minimaal 3 letters, alle producten vinden waarin die letters voorkomen. Zie je het product staan dat je zoekt, dan kun je op het product klikken om meer informatie erover te vinden en het product te bestellen. 

 

 

  • Zijn de prijzen incl. BTW?

Alle prijzen in deze winkel worden vermeld inclusief BTW. De meeste producten hebben een 21% BTW tarief, de hulpmiddelen vaak 6%.
Op de factuur staat ter informatie het BTW bedrag vermeld.

 

  • Hoe plaats ik een bestelling?

U plaatst de gewenste artikelen in uw winkelmandje door met de muis op de knop "Bestellen" te klikken. U ziet het product in uw winkelmandje rechts boven in het scherm verschijnen.

Wanneer u gereed bent met winkelen klikt u rechtsboven bij het winkelmandje op de tekst "Bekijken". De inhoud van uw winkelwagen wordt nu in het hoofdscherm getoond en desgewenst kunt uw hier artikelen wijzigen en/of verwijderen voordat u verder gaat om uw bestelling af te ronden.

Zodra de bestelling compleet is en u deze wil gaan betalen dan kiest u voor "Afrekenen" en volgt het scherm voor de invoer van persoonsgegevens en betalingsopties.

 

  • Hoe wordt de bestelling bevestigd?

Nadat u de bestelling heeft afgerond en de betaalinformatie is ontvangen ontvangt u een e-mail met daarin alle gegevens van uw bestelling.

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Wanneer uw bestelling in behandeling wordt genomen ontvangt u van ons een bericht met een link naar uw persoonlijke pagina waar u de status van uw bestelling kunt volgen tot aan de verzending.

Wanneer er sprake is van een grote wijziging in de levertijd van uw bestelling zullen we u hierover informeren.

 

  • Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Tijdens het aanmaken van uw order kunt u kiezen voor een van de volgende betaalmethoden:

  • Ideal, gemakkelijk electronisch betalen via uw eigen bank.
  • PayPal.
  • Creditkaart. Betaal snel met uw Mastercard of Visa.
  • Betaling achteraf via Multifactor, u ontvangt per mail een digitale factuur.
  • Op rekening (voor bedrijven en na telefonisch contact).

 

  • Hoe werkt betalen met Ideal?

Nadat u een of meerdere producten in uw winkelmandje heeft toegevoegd, kiest u voor betalen met iDeal en kiest u uw eigen bank.

Vervolgens wordt u doorgeleid naar de site van uw bank, waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Comfortland wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. 

  • Hoe werkt achteraf betalen via Multifactor?

Wij bieden u de mogelijkheid om uw bestelling met een max. bedrag van €175,- achteraf te betalen. We maken hiervoor gebruik van de diensten  van Multifactor. U ontvangt per E-mail een digitale factuur van MultiFactor en Multifactor is verantwoordelijk voor de verdere afhandeling rond uw betaling. De betaaltermijn bedraagt 14 dagen.

http://www.comfortland.nl/multifactor.html  .

De extra adminstratiekosten bedragen € 2,95 per bestelling.

  • Hoe werkt de bezorging?

Voor de bezorging van uw bestelling maken wij gebruik van de diensten van PostNL, GLS en DPD.

Normaliter leveren deze vervoerders uw pakket binnen 24 uur op het door u gekozen adres af. Zodra uw bestelling verzonden is krijgt u direct een verzendbevestiging. In deze verzendbevestiging, die rond 17:00 uur wordt verstuurd, vindt u de pakketcode en een link waarmee u in het systeem van de vervoerder uw pakket kunt volgen.

Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Op de bon die u in de brievenbus vindt ziet u op welke manier u zelf de volgende bezorging kunt bepalen. Indien wij uw bestelling verzenden dan dient er bij ontvangst getekend te worden door de geadresseerde. Pakketten worden niet onder bijvoorbeeld een carport of bij een voordeur geplaatst!

Wanneer wij een fout hebben gemaakt bij het inpakken en verzenden dan kunt u ons even bellen. Wij spreken dan met u af hoe we de fout kosteloos kunnen herstellen op de voor U meest comfortabele manier.

Wanneer een product uit uw bestelling direct bij het eerste gebruik (of binnen 48 na ingebruikname) defect raakt, heeft u in principe recht op een nieuw product . Een dergelijk defect dient echter altijd binnen 7 dagen na ontvangst van het product te worden gemeld. Dit kan telefonisch of via een Servicebon die u kunt aanmaken op de contactpagina.

  • Kan ik een product ruilen?

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een bestelling wilt retourneren. Dat kan gewoon bij ons. Hoe je dat doet, hangt af van de reden dat je het artikel/de artikelen wilt retourneren.

 

Je bent toch niet zo blij met je aankoop en wilt je geld terug

In dat geval heb je bij ons 45 dagen om te bepalen of je je aankoop wilt houden. Besluit je binnen 45 dagen om een aankoop te retourneren. Dan kun je dat bij ons aangeven.

Dat doe je met een servicebon die je hier aanmaakt. Je ontvangt dan van ons informatie over hoe je het artikel kunt terugsturen. Daarna heb je nog eens 5 dagen om het product naar ons op te sturen.

 

We accepteren je retour onder de volgende voorwaarden:

  • De producten die je retourneert zijn ongebruikt
  • De producten worden aangeleverd in de originele verpakking
  • Je retouraanvraag is gedaan binnen 45 dagen en het product is naar ons verstuurd binnen nog eens 5 dagen

Nadat we je product ontvangen hebben en het voldoet aan de voorwaarden dan storten wij het aankoopbedrag  binnen 7 dagen op je rekening.

 

Het product werkt niet naar behoren of is beschadigd

Je hebt 14 dagen om bij ons aan te geven dat een product beschadigd is. Neem hierover hier contact met ons op. We kijken dan samen naar een oplossing door bijvoorbeeld: reparatie, het vervangen van een onderdeel, het ruilen van het product of je krijgt gewoon je geld terug.

 

Nadat we je melding hebben ontvangen, nemen we binnen drie werkdagen contact met je op.

 

 

Deze producten mag je bij ons niet retourneren

 

  • Cadeaubonnen en -kaarten
  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
  • Hoe kan ik een product of bestelling retourneren?

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een bestelling wilt retourneren. Dat kan gewoon bij ons. Hoe je dat doet, hangt af van de reden dat je het artikel/de artikelen wilt retourneren.

 

Je bent toch niet zo blij met je aankoop en wilt je geld terug

In dat geval heb je bij ons 45 dagen om te bepalen of je je aankoop wilt houden. Besluit je binnen 45 dagen om een aankoop te retourneren. Dan kun je dat bij ons aangeven.

Dat doe je met een servicebon die je hier aanmaakt. Je ontvangt dan van ons informatie over hoe je het artikel kunt terugsturen. Daarna heb je nog eens 5 dagen om het product naar ons op te sturen.

 

We accepteren je retour onder de volgende voorwaarden:

  • De producten die je retourneert zijn ongebruikt
  • De producten worden aangeleverd in de originele verpakking
  • Je retouraanvraag is gedaan binnen 45 dagen en het product is naar ons verstuurd binnen nog eens 5 dagen

Nadat we je product ontvangen hebben en het voldoet aan de voorwaarden dan storten wij het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je rekening.

 

Het product werkt niet naar behoren of is beschadigd

Je hebt 14 dagen om bij ons aan te geven dat een product beschadigd is. Neem hierover hier contact met ons op. We kijken dan samen naar een oplossing door bijvoorbeeld: reparatie, het vervangen van een onderdeel, het ruilen van het product of je krijgt gewoon je geld terug.

 

Nadat we je melding hebben ontvangen, nemen we binnen drie werkdagen contact met je op.

 

 

Deze producten mag je bij ons niet retourneren

 

  • Cadeaubonnen en -kaarten
  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
  • Hoe werkt de garantie?

Wanneer een product binnen de garantietermijn, bij normaal gebruik, defect raakt heeft u recht op vervanging daarvan.
De kosten van de terug- en vervangende zending zijn voor natuurlijk voor ons. 

Problemen met het product buiten de garantieproblemen lossen we natuurlijk ook voor u op.

De kosten van de terug- , de reparatie of eventueel vervangende zending zijn voor U als klant. Wanneer u dat wenst nemen we over de hoogte van het reparatiebedrag eerst contact met u op. U leest hieronder welke procedure u dient te volgen om het probleem zo snel als mogelijk te verhelpen.

U kunt garantieclaims en problemen buiten de garantietermijn melden door een Servicebon aan te maken op de contactpagina. Na ontvangst van uw melding nemen wij binnen twee dagen contact met u op om u te informeren over de vervolgprocedure. De kosten voor de retour- en vervangende zending binnen het garantietermijn zijn voor ons maar u u bent zelf altijd verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport.

Ongefrankeerde zendingen, zendingen onder rembours en beschadigde zendingen worden ten allen tijde door ons geweigerd. U betaalt buiten de garantietermijn zelf de verzendkosten voor het opsturen van het product.

Eventuele transportkosten voor de retourzending van het reparatiecentrum af zullen verwerkt zijn in de eventuele prijsopgave.

  • Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?

Bij het winkelen in onze webwinkel ziet u bij elk product de beschikbaarheid en daarbij de termijn voor verzending.

Zodra op de productpagina staat dat het product voorradig is, dan kunt u verwachten dat dit product na bestelling binnen 2 werkdagen door ons naar u wordt verzonden.

Het is onze doelstelling de bestelde artikelen zo snel mogelijk te verzenden en wanneer wij de artikelen hebben aangeboden aan de vervoerder ontvangt u daarvan een bevestiging per email. In deze email staat een Track&Trace code waarmee u kunt zien waar uw pakket is en wanneer het afgeleverd zal worden.

Mocht er door omstandigheden een andere levertijd ontstaan dan in onze webwinkel is aangegeven dan nemen wij daarover contact met u op.

  • Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Vanaf een bestelwaarde van €75,- is de verzending gratis. Voor kleinere bestellingen wordt €5,95 in rekening gebracht.

 

  • Wanneer is de winkel geopend?

Openingstijden:

Dinsdag t/m donderdag van 12.00 - 17.30 uur
Vrijdag  van 10.00 - 17.30 uur
Zaterdag van 10.00 – 14.00 uur