Veelgestelde vragen

  • Hoe zoek ik een product?

In de horizontale balk vindt u de productrubrieken. Door op een rubriek te klikken ziet u alle subrubrieken in deze hoofdrubriek. Door een subrubriek te kiezen komt u op de pagina met alle producten in deze subrubriek.

Om producten snel te vinden kunt u ook gebruikmaken van de zoekmogelijkheid middenboven op de website.Na het invullen van minimaal 3 letters ziet u alle producten met deze lettercombinatie. Wanneer u doortypt verfijnd u uw keuze en wordt de lijst korter.

U kunt het specifieke product kiezen door op de naam te klikken of om alle producten te tonen op het vergrootglas te klikken.

 

  • Zijn de prijzen incl. BTW?

Alle prijzen in deze winkel worden vermeld inclusief BTW. De meeste producten hebben een 21% BTW tarief, de hulpmiddelen vaak 6%.
Op de factuur staat ter informatie het BTW bedrag vermeld.

 

  • Hoe plaats ik een bestelling?

U plaatst de gewenste artikelen in uw winkelmandje door met de muis op de knop "Bestellen" te klikken. U ziet het product in uw winkelmandje rechts boven in het scherm verschijnen.

Wanneer u gereed bent met winkelen klikt u rechtsboven bij het winkelmandje op de tekst "Bekijken". De inhoud van uw winkelwagen wordt nu in het hoofdscherm getoond en desgewenst kunt uw hier artikelen wijzigen en/of verwijderen voordat u verder gaat om uw bestelling af te ronden.

Zodra de bestelling compleet is en u deze wil gaan betalen dan kiest u voor "Afrekenen" en volgt het scherm voor de invoer van persoonsgegevens en betalingsopties.

 

  • Hoe wordt de bestelling bevestigd?

Nadat u de bestelling heeft afgerond en de betaalinformatie is ontvangen ontvangt u een e-mail met daarin alle gegevens van uw bestelling.

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Wanneer uw bestelling in behandeling wordt genomen ontvangt u van ons een bericht met een link naar uw persoonlijke pagina waar u de status van uw bestelling kunt volgen tot aan de verzending.

Wanneer er sprake is van een grote wijziging in de levertijd van uw bestelling zullen we u hierover informeren.

 

  • Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Tijdens het aanmaken van uw order kunt u kiezen voor een van de volgende betaalmethoden:

  • Ideal, gemakkelijk electronisch betalen via uw eigen bank.
  • PayPal.
  • Creditkaart. Betaal snel met uw Mastercard of Visa.
  • Betaling achteraf via Multifactor, u ontvangt per mail een digitale factuur.
  • Op rekening (voor bedrijven en na telefonisch contact).

 

  • Hoe werkt betalen met Ideal?

Nadat u een of meerdere producten in uw winkelmandje heeft toegevoegd, kiest u voor betalen met iDeal en kiest u uw eigen bank.

Vervolgens wordt u doorgeleid naar de site van uw bank, waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Comfortland wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. 

  • Hoe werkt achteraf betalen via Multifactor?

Wij bieden u de mogelijkheid om uw bestelling met een max. bedrag van €175,- achteraf te betalen. We maken hiervoor gebruik van de diensten  van Multifactor. U ontvangt per E-mail een digitale factuur van MultiFactor en Multifactor is verantwoordelijk voor de verdere afhandeling rond uw betaling. De betaaltermijn bedraagt 14 dagen.

http://www.comfortland.nl/multifactor.html  .

De extra adminstratiekosten bedragen € 2,95 per bestelling.

  • Hoe werkt de bezorging?

Voor de bezorging van uw bestelling maken wij gebruik van de diensten van PostNL, GLS en DPD.

Normaliter leveren deze vervoerders uw pakket binnen 24 uur op het door u gekozen adres af. Zodra uw bestelling verzonden is krijgt u direct een verzendbevestiging. In deze verzendbevestiging, die rond 17:00 uur wordt verstuurd, vindt u de pakketcode en een link waarmee u in het systeem van de vervoerder uw pakket kunt volgen.

Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Op de bon die u in de brievenbus vindt ziet u op welke manier u zelf de volgende bezorging kunt bepalen. Indien wij uw bestelling verzenden dan dient er bij ontvangst getekend te worden door de geadresseerde. Pakketten worden niet onder bijvoorbeeld een carport of bij een voordeur geplaatst!

Wanneer wij een fout hebben gemaakt bij het inpakken en verzenden dan kunt u ons even bellen. Wij spreken dan met u af hoe we de fout kosteloos kunnen herstellen op de voor U meest comfortabele manier.

Wanneer een product uit uw bestelling direct bij het eerste gebruik (of binnen 48 na ingebruikname) defect raakt, heeft u in principe recht op een nieuw product . Een dergelijk defect dient echter altijd binnen 7 dagen na ontvangst van het product te worden gemeld. Dit kan telefonisch of via een Servicebon die u kunt aanmaken op de contactpagina.

  • Kan ik een product ruilen?

In deze winkel kunt u een bestelling binnen 14 dagen ruilen of annuleren en terugzenden. Wanneer een geretourneerd product defecten of gebruikssporen vertoond zullen we hierover contact met u opnemen en de geconstateerde schade bij u in rekening brengen. Sommige van onze artikelen zijn verzegeld. Deze artikelen kunnen we om hygiënische redenen niet terugnemen als de zegeling ontbreekt.

De kosten voor de terugzending nemen wij voor onze rekening en u kunt voor het retour zenden ons antwoordnummer gebruiken. Uw eerdere betaling (incl verzendkosten) minus de overeengekomen kosten voor eventuele schades wordt uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.

Let op: Een product wordt alleen omgeruild indien het defect een daadwerkelijk defect is en geen gebruikersfout / makkelijk te verhelpen defect.

Het product dient altijd in de complete en onbeschadigde verpakking bij Comfortland te worden aangeleverd alvorens deze (indien van toepassing/indien mogelijk) omgeruild kan worden.

  • Hoe kan ik een product of bestelling retourneren?

U kunt alleen artikelen retour sturen door ons antwoordnummer te gebruiken.
Voeg uw pakbon bij de bestelling en geef het pakket kostenloos af bij een postkantoor door ons antwoordnummer te gebruiken:

Comfortland
Antwoordnummer 91009
2509VC Den Haag

Na ontvangst en controlle wordt uw evt. betaling binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.

  • Hoe werkt de garantie?

Wanneer een product binnen de garantietermijn, bij normaal gebruik, defect raakt heeft u recht op vervanging daarvan.
De kosten van de terug- en vervangende zending zijn voor natuurlijk voor ons. 

Problemen met het product buiten de garantieproblemen lossen we natuurlijk ook voor u op.

De kosten van de terug- , de reparatie of eventueel vervangende zending zijn voor U als klant. Wanneer u dat wenst nemen we over de hoogte van het reparatiebedrag eerst contact met u op. U leest hieronder welke procedure u dient te volgen om het probleem zo snel als mogelijk te verhelpen.

U kunt garantieclaims en problemen buiten de garantietermijn melden door een Servicebon aan te maken op de contactpagina. Na ontvangst van uw melding nemen wij binnen twee dagen contact met u op om u te informeren over de vervolgprocedure. De kosten voor de retour- en vervangende zending binnen het garantietermijn zijn voor ons maar u u bent zelf altijd verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport.

Ongefrankeerde zendingen, zendingen onder rembours en beschadigde zendingen worden ten allen tijde door ons geweigerd. U betaalt buiten de garantietermijn zelf de verzendkosten voor het opsturen van het product.

Eventuele transportkosten voor de retourzending van het reparatiecentrum af zullen verwerkt zijn in de eventuele prijsopgave.

  • Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?

Bij het winkelen in onze webwinkel ziet u bij elk product de beschikbaarheid en daarbij de termijn voor verzending.

Zodra op de productpagina staat dat het product voorradig is, dan kunt u verwachten dat dit product na bestelling binnen 2 werkdagen door ons naar u wordt verzonden.

Het is onze doelstelling de bestelde artikelen zo snel mogelijk te verzenden en wanneer wij de artikelen hebben aangeboden aan de vervoerder ontvangt u daarvan een bevestiging per email. In deze email staat een Track&Trace code waarmee u kunt zien waar uw pakket is en wanneer het afgeleverd zal worden.

Mocht er door omstandigheden een andere levertijd ontstaan dan in onze webwinkel is aangegeven dan nemen wij daarover contact met u op.

  • Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Vanaf een bestelwaarde van €75,- is de verzending gratis.

 

Voor kleinere bestellingen wordt €6,95 in rekening gebracht wanneer we de bestelling als pakket moeten verzenden, wanneer de bestelling door de brievenbus past rekenen we € 2,50.

 

  • Wanneer is de winkel geopend?

Openingstijden:

Maandag tm vrijdag van 09.00 - 17.00 uur

Onze Nieuwsbrief
Vul uw email-adres in om elke maand onze nieuwsbrief te ontvangen!

* E-mail adres: